facebookinstagram youtube

24 listopada 2020

Zooplus - sklep na TOP? Testy w ramach TOP for DOG

 


Są takie sklepy internetowe do których wracacie zawsze? U mnie takim sklepem jest zooplus. Nawet jak zrobię zakupy w jednym z wielu innych sklepów internetowych z produktami dla zwierząt, to zawsze ostatecznie wracam do zooplusa. Dlaczego? Przekonacie się poniżej. 


Pewnie Wam, jako miłośnikom psów, sklep ten jest doskonale znany, dlatego w krótkich żołnierskich słowach opisze dlaczego ja zawsze wracam do zooplusa ;) 
  • Niskie ceny! Mając na utrzymaniu kilka psów, zwracam uwagę w którym sklepie zrobię zakupy taniej. Przyznam, że nawet jeśli zdarza się, że w zooplusie, dana rzecz nie jest najtaniej ale wciąż tanio to i tak kupię ją u nich, z poniższych powodów. 
  • Ekspresowa wysyłka, niech rzuci kamieniem ten który zapomniał zamówić karmy i nad kim stało widmo psiej głodówki. Zdarzało się, że zamówienie trafiało do mnie już kolejnego dnia roboczego, wiadomo, że nie przed świętami i w innych gorących handlowo okresach, ale w standardowych czasach, bardzo chwalę sobie tempo realizacji zamówienia. 
  • Duży wybór, w sklepie można znaleźć wiele super produktów, są klatki, są zabawki, jest wiele przysmaków i mogłabym tak wymieniać, ale tym którzy nie znają go polecam po prostu zerknąć na stronę https://www.zooplus.pl/. Ja wracam regularnie, choćby po ulubioną karmę moich psów czyli Simpsons. 
  • Strona sklepu jest prosta, intuicyjna i czytelna. Lubię konkrety, bez dużej ilości klikania, i tak też jest i tu. 
  • Darmowa dostawała już od 99 zł, mi osobiście nie zdarza się robić zakupów za mniej niż tą kwotę, ale myślę, że to kolejny atut dla właścicieli mniejszych piesków, które nie jedzą tak dużo ;) 
  • Program lojalnościowy, za każde zakupy otrzymujecie punkty, które możecie wymienić na produkty bądź przekazać na cele charytatywne. 


  • Wiele różnych promocji, które są praktycznie zawsze dostępne na stronie.

  • Oprócz promocji, sklep tworzy różne pakiety np. karm czy przysmaków, które zawsze są atrakcyjne cenowo i kuszą by dodać je do koszyka :) 
  • Dodatkowo możecie wykupić sobie plan oszczędnościowy. Mój plan został niedawno wykupiony na kolejny rok i może kwota oszczędności nie jest zbyt wysoka, ale zawsze to już coś. 

  • Jak we wszystkich sklepach i tu zdarzają się pomyłki, lub uszkodzone przesyłki. Warto jednak od razu wspomnieć, że reklamacje są ekspresowe i klient z pewnością nie będzie stratny. 


Właśnie sprawdziłam, że jestem klientem zooplusa od 2014 roku i powiem Wam, że nie zanosi się żebym przestała być :) 
Jeśli tak jak ja, uważacie, że ten sklep zasługuje na nagrodę w plebiscycie TOP for DOG to zachęcam Was do oddania głosu https://topfordog.pl/9/top-for-dog-2020/kategorie

1 komentarz: