facebookinstagram youtube

22 czerwca 2015

Recenzja karmy FISH4DOGS





Dzięki temu, że zostaliśmy testerami TOP FOR DOG mieliśmy możliwość przetestowania karmy Fish4Dogs Adult Superior. Testerem nr. 1 została Kika z czego jak widać była bardzo zadowolona :)


Jak wszyscy wiemy ryby są bardzo zdrowe dlatego ja również bardzo się ucieszyłam, że Kikosława otrzymała dwa opakowania karmy dla małych psów, po 1,5 kg.




Jak podaje producent jest to " doskonale zbilansowana karma, oparta na pełnowartościowym białku jakim jest mięso z łososia. Duża zawartość mięsa i olejów z ryby zapewnia zdrową skórę i lśniącą sierść. " 



  • O KARMIE 
Głównym źródłem białka jest świeże mięso z łososia norweskiego. Podobno cechuje się ono bardzo wysoką przyswajalnością, bo aż 90 %. Karma została wzbogacona o naturalne dodatki takie jak : 
- omułek zielonowargowy( źródło glukozaminy i chondroityny, wspomagają stawy)
- norweskie wodorosty ( tworzą przyjazne warunki dla bakterii jelitowych, usprawniają pracę przewodu pokarmowego)
- spirulina ( źródło antyoksydantów, witamy A i żelaza, wspomaga funkcjowanie układu immunologicznego, wzrokowego a także wzroku. 
Zawiera również chelatowe minerały, dzięki czemu psy łatwiej przyswajają powyższe dodatki. 



W karmie NIE ZNAJDZIEMY zbóż, a dzięki temu, że białko i tłuszcz pochodzą wyłącznie z ryb, jest lekkostrawna. Posiada hypoalergiczną formułę i może być stosowana u psów z wrażliwym przewodem pokarmowym. Pewnie niektórzy pomyślą, że postąpiłam bardzo nieodpowiedzialnie itd. ale ja w tym wypadku nie potrafiłam odmówić moim psom i na widok tych ich dużych oczu i lecącej śliny dałam obu po małej porcji, bez mieszania z poprzednią karmą. Efekt był taki, że żadnemu nic nie było, kupa była w porządku a ja i psy zadowolone :) 


Karma pomaga chronić stawy, wspiera serce i układ krwionośny a także mózg i układ nerwowy. Wysoka zawartość kwasów Omega- 3 wypływa korzystnie na chrząstkę stawową, pomaga w leczeniu zwyrodnień, poprawia ruchomość stawów a także nasila wytwarzanie hormonów łagodzących procesu zapalne. Odpowiednia dawka kwasów Omega-3 wspomaga pracę serca, pomaga zapobiegać miażdżycy jak również wpływa na krzepniecie krwi i obniżenie ciśnienia a dodatkowo wpływają na budulec błon komórkowych kory mózgowej, siatkówki oka i jak wiemy wszyscy pomaga utrzymać sierść i skórę lśniącą i piękną. 
Fish4Dogs nie zawiera żadnych sztucznych konserwantów, karma konserwowana jest jedynie tokoferolami czyli witaminą E. 

  • SKŁAD
Składniki odżywcze: białko surowe 26 %, zawartość tłuszczu 12 %, popiół surowy 2,5 %, kwasy Omega- 3 1%. 
Skład: łosoś ( min 26%), ziemniaki ( min 26%), mączka z łososia, groszek, olej z łososia, wyciąg z łososia, mączka z glonów morskich, ekstrakt drożdżowy, ekstrakt słodowy, chlorek potasu, ekstrakt z omułka nowozelandzkiego, spirulina. 







  • OPAKOWANIE
Jest ładne ( z borderkiem :D ) więc już ma dodatkowy plus, ale to na co zwróciłam od razu uwagę to świetne zamknięcie. Worek można łatwo otworzyć i zamknąć dzięki suwakowi, który nie przepuszcza zapachu karmy. Dodatkowo worek z karmą ciężko rozedrzeć, wiem bo moje psy też już to sprawdziły gdy zostały same w domu :) 



  • CENA
Koszt worka 1,5 kg wynosi 54,99 zł, za 12 kg trzeba zapłacić 269,99 zł, oczywiście plus koszty przesyłki. 
Jak dla mnie to jednak za dużo. Na pewno nie stać mnie oby podawać tę karmę na co dzień ale może kilka razy w roku zrobię im taką smaczną niespodziankę :) 


  • CZY SMAKOWAŁO ? 
TAK ! Wiem, że testerem miała być tylko Kika ale.... przecież nie mogłam odmówić Enzkowi odrobiny przyjemności :) Tak więc Kika jadła pełną porcję karmy a Enzko dostawał do swojej tylko troszeczkę. 




PLUSY: 
- Psom baaaardzo smakuje
- Świetne opakowanie, które nie przepuszcza rybnego zapachu
- Opakowanie jest poręczne, można łatwo karmić z niego psy nawet na wyjazdach
- Brak problemów żołądkowych
- Przyjemny zapach


MINUSY: 
- Sądzę iż mimo, że karma przeznaczona jest dla małych psów granulki są zbyt małe. Od lewej w pojemniku nr. 1 - karma Fish4Dogs a pozostałych inne karmy. Kika musiała się bardzo starać żeby udało jej się pogryźć kuleczki, Enzko niestety mógł je tylko łykać w całości. 


- Cena.... Tak jak napisałam wcześniej, mimo, że od dłuższego czasu szukam suchej karmy którą moje psy będą jadły chętnie to mimo, że Fish4Dogs spełnia ten warunek, będę mogła ją kupować tylko od czasu do czasu. 


Więcej szczegółów można znaleźć na stronie  FISH4DOGS albo ich FB, tam również można składać zamówienia. 


W imieniu obu moich psów bardzo dziękuję za możliwość testowania karmy.





17 komentarzy:

  1. Zgadzam sie z kazdym slowem Twojej recenzji ;) my rowniez kiedys wyprobowywalismy F4D i mamy identyczne doswiadczenia. No i granulki wersji dla wiekszych ras tez sa niewielkie.
    Za to cena porazajaca :(

    Pozdrawiamy!
    Śledź też pies

    OdpowiedzUsuń
  2. Karma interesująca, sama zastanawiałam się czy jej nie wypróbować ze względu na problemy żołądkowe psa oraz jego niechęć do jedzenia niektórych karm :(
    Jednak odrzucała mnie cena. Ponad 30zł/kg w przypadku opakowania 1,5kg to na prawdę dużo, natomiast opakowania 12kg nie opłaca mi się kupować ze względu na to, że zanim pies zjadłby ją całą to mogłaby się przeterminować lub mały stwierdziłby, że jednak mu nie smakuje. Teraz jak zobaczyłam jak małe są granulki to jeszcze bardziej się zniechęciłam. Niestety mój pies ma tendencję do łykania kulek karmy i nie robi tego tylko w przypadku odpowiedniej ich wielkości, a te w fish4dogs są niestety zbyt małe. Na moje oko karma dobra raczej dla na prawdę maałych piesków, takich jak york ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. to super :) ja się na to nie zdecyduje niestety

      Usuń
  4. matko i córko co za cena :O Karma wygląda dobrze, ale muszę liczyć się z finansami, jak na razie rozważam, czy Fitmin nas nie przerośnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena jest niestety porażająca... moje będą teraz brita próbować :)

      Usuń
    2. Giro jest na różnych wersjach od szczeniaka (z małymi przerwami na inne karmy, które z jakiś powodów się nie przyjeły) i bardzo sobie chwalimy oboje i polecamy :)

      Usuń
  5. Ta karma jest super, ale cena na prawdę odpycha i to jest ich największa wada. Mam próbki tej karmy dla psa i miałam dla kota. Mojej kotce bardzo smakowała ta karma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam na wystawie jeszcze smaczki i psy też je lubią :) ogólnie smakuje im ale nie stać mnie...

      Usuń
    2. Też chętnie bym kupowała tą karmę, ale również mnie nie stać...

      Usuń
  6. Ja właśnie jestem na etapie poszukiwania czegoś nowego i choć karma jest świetna to cena piorunująca i skutecznie odpycha. A granulki patrząc na zdjęcia faktycznie mikroskopijne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed chwilą o niej czytałam :D Karma wygląda bardzo fajnie pod względem jakościowym, no ale jak reszta ... kupując ją dla średniego/dużego psa x2 co miesiąc to byłoby bankructwo :D
    http://lusiek.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety cena odstrasza. Według mnie suwak to wieelki plus. :D

    K&N
    http://neronon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Och kocham uszka Enzo <3 Karma fajna, szkoda, że taka droga - dlatego jeszcze jak byliśmy na suszkach to zawsze była poza zasięgiem :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam kiedyś o tej karmie i chciałam ją kupić, ale niestety cena wygrała. My dostaliśmy kiedyś wór z suwakiem, super sprawa, zostawiłam go i zawsze przesypuję tam karmę :).

    OdpowiedzUsuń