facebookinstagram youtube

2 listopada 2022

Szampony od Vetfood- testy w ramach TOP for DOG

 


Ja jestem z tej grupy opiekunów psów, którzy raczej kąpią swoje psy w bardzo sporadycznie i tylko w wyjątkowych sytuacjach. Od czasu do czasu jednak trzeba "odgruzować" psią sierść i tu właśnie z pomocą przyszedł nam Vetfood i ich szampony, które biorą udział w tegorocznej edycji plebiscytu TOP for Dog. 



Do wyboru mamy 3 rodzaje szamponów: 
  • DermActiv Shampoo - ze skłonnościami do stanów zapalnych skóry wywołanych przez bakterie i grzyby oraz będących następstwem nadwrażliwości. 
  • HypoActiv Shampoo przeznaczony jest dla psów i kotów ze skórą wrażliwą, skłonną do alergii. Zawarte w nim składniki wykazują działanie oczyszczające skórę i sierść a także utrzymują właściwe PH.
  • SeptiActiv Shampoo stworzony został dla zwierzaków (psów i kotów) ze skłonnościami do łojotoku i nadmiernego łuszczenia się skóry. Posiada właściwości oczyszczające skórę i sierść, utrzymuje właściwe PH oraz niweluje nieprzyjemny zapach skóry.   

Testy 



  • Podsumowanie zacznijmy od oceny wizualnej - wszystkie 3 szampony mają wygodne opakowania. Tubki łatwo zamyka się, co w trakcie kąpieli psa jest pomocne ;) 
  • Konsystencja szamponów jest dosyć rzadka w porównaniu do innych tego typu produktów, ale nie na tyle rzadka, by wylewał się z tubki.
  • DermActiv ani HydroActiv nie mają zapachu, przy SeptiActiv da się wyczuć lekką nutę, która mi kojarzy się z sosną, ale naprawdę jest to bardzo miły zapach. Osobiście nie znoszę produktów, które pachną zbyt mocno, bardzo mnie to męczy. 
  • Sierść psów po kąpieli jest miła w dotyku, błyszcząca i dobrze domyta. Miałam już kiedyś sytuację, że musiałam powtarzać mycie bo szampon nie poradził sobie... tu wystarczył jeden raz. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz