facebookinstagram youtube

2 listopada 2022

Nature's Miracle - środki na plamy odzwierzęce - testy w ramach TOP for DOG


 Dziś chciałabym zaprezentować Wam produkt, który ma ułatwić życie psiarzom ;) Mowa o Nature's Miracle - środku na plamy odzwierzęce- Ultimate Stain & Odour Eliminator Dog. 


Zadaniem produktów jest usuwanie uporczywych zabrudzeń pozostawionych przez psy. Dzięki silnej bioenzymatycznej formule, płyn jest w stanie usunąć plamy po zwierzętach, w tym zabrudzenia z moczu, kału czy wymiocin - jednocześnie neutralizując zapach. 

I tu pojawia się problem - nie zrozumcie mnie źle - nie jestem fanką psich "wpadek", ale równocześnie zapach wcześniej wspomnianego płynu jest dla mnie nie do zniesienia. Jestem osobą bardzo wrażliwą na zapachy i mimo, że pewnie na większości z Was zapach Stain&Odour Eliminatora, nie zrobiłby wrażenia, mnie bardzo on męczy. Nie dość, że jest intensywny, trochę słodki to na dodatek bardzo długo utrzymuje się na powierzchni, czego ja nie byłam w stanie znieść. 

Podoba sytuacja pojawiła się z Stain&Odour Remover- on z kolei jest o zapachu melona. Dla mnie oba zapachy są zbyt intensywne, zbyt długo utrzymują się i męczą mnie. 

Jeśli jednak chodzi o skuteczność, w obu próbach które przeprowadziłam, produkt spisał się bez zarzuty. Plamy zniknęły bez większego wysiłku, jednak zapach produktu pozostał na dłużej... 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz