facebookinstagram youtube

20 listopada 2022

Mata Pet Rebellion od BubaPet - testy w ramach TOP for DOG

 



Jesień to chyba najgorsza pora dla opiekuna psa... błoto i kilogramy piachu naniesione po spacerze sprawiają, że praktycznie po każdym wyjściu należałoby myć podłogę i odkurzać. Są jednak produkty takie jak mata Pet Rebellion, które mogą nam pomóc w utrzymaniu czystości w domu!


Mata Pet Rebellion 




Ta wykonana z nylonu i podgumowana mata, która ma za zadanie zabezpieczyć naszą podłogę przed błotem, wodą i roznoszeniem brudu. Produkt dedykowany jest do korytarza/przedsionka, ale można go użyć także jako zabezpieczenie bagażnika albo podkładki pod miskę, gdy pies mocno chlapie :) 


Jeśli macie korytarz o niestandardowych wymiarach, to nie musicie się martwić bo istnieje możliwość zamówienia maty do samodzielnego docięcia. Wszystkie wzory i kolory znajdziecie TU


TESTY 




Jako opiekun wielopsiej rodziny lubię ułatwiać sobie życie, dzięki temu, że mniej sprzątam- mam więcej czasu na spacer albo trening z psami, także do testów maty podeszłam bardzo entuzjastycznie. Trzeba przyznać, że wykonana jest porządnie, mimo, tego, że skorzystałam z opcji indywidualnego wymiaru, mata ucięta jest idealnie - nic się nie strzępi ani nie odchodzi. 
Tak jak wspomniałam wcześniej, mata jest podgumowana, ale przy tym dosyć cienka, więc śmiało można włożyć ją do pralki (pierzemy w temperaturze 30 stopni). 

Początkowo planowałam umieścić ją w korytarzu przy wejściu, ale popełniłam chyba jeden karygodny błąd - wybrałam czarną matę w kropki i łapki. Nie jestem perfekcyjną Panią domu, ale nawet chwilę po odkurzeniu maty- gdy tylko przejdzie po niej pies, od razu widać, na niej psie kłaki... 
Myślę, że w przypadku innego koloru - choćby szarego, byłoby to zdecydowanie mniej widoczne a tu niestety bardzo rzucają się one w oczy. Przyznaje, że można je dosyć szybko odkurzyć, albo w ostateczności, gdy nie jest ich zbyt dużo użyć rolki do ubrań, ale robienie tego wiele razy dziennie jest dla mnie zbyt wymagające, dlatego mata chociaż początkowo miała być w korytarzu przy wejściu, trafiła do psiego pokoju. Tam co najmniej dwa razy dziennie odkurza ją robot a ja jestem spokojniejsza :) 
Mimo wszystko uważam, że mata jak najbardziej spełnia swoją rolę, tylko przy wyborze pamiętajcie o odpowiednim kolorze! 























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz