facebookinstagram youtube

21 listopada 2022

Przysmaki Dokas - testy w ramach TOP for DOG

 



Przysmaki Dokas to kolejny produkt od BubaPet, który mieliśmy przyjemność testować w plebiscycie TOP for DOG. Jak się sprawdziły? 



Do testów wybrałam serię przysmaków liofilizowanych, monobiałkowych, w 3 różnych smakach: kurczak, kaczka, łosoś. Każdy ze smaków posiada inny dodatek superfood jak np. jagody goji. 

Pełne składy znajdziecie na  https://www.bubapet.pl/index.php?id_category=20&controller=category



Przysmaki Dokas z serii LIO: 

  • mają fajne, proste składy- 100% naturalnych składników. 
  • są smakowite - moje psy chętnie je chrupały.  
  • posiadają wygodne opakowania z zamknięciem strunowym, dzięki czemu dłużej zachowują świeżość. 
  • dzięki procesowi liofilizacji, zachowują 100% smaku i właściwości. 
  • są pokrojone w kostkę, jej wielkość jest optymalna. 
  • są chrupiące ale i dość twarde. Nie da się ich podzielić na mniejsze części. 
  • nie brudzą dłoni przy skarmianiu, to samo tyczy się saszetki czy kieszeni. 
  • nie pachną jakoś bardzo intensywnie, co dla mnie jest plusem. 


W mojej opinii to bardzo fajny produkt! Jedyne co mi trochę przeszkadza to fakt, że nie można ich dzielić na mniejsze części bo bywa, że w trakcie sesji treningowej, szczególnie mniejszy pies potrzebuje chwilę bo go pogryźć. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz