facebookinstagram youtube

14 listopada 2022

Minis Steakhouse przysmaki treningowe od Meatlove- testy Top for Dog

 


Często pytacie jak udało mi się zrobić dane zdjęcie albo nauczyć psa jakiejś rzeczy? Ja wtedy zgodnie z prawdą odpowiadam, że super nagroda dla psa jest najlepszą motywacją! Jedną z takich top nagród są właśnie przysmaki, czy Minis Steakhouse należą do ich grona? 


Minis 100% 



Ten nagłówek to sama prawda- w przysmakach Minis Steakhouse znajdziecie 100 % mięsa i to nie byle jakiego, bo jakości human grade! To mięso najwyższej jakości, które zostało po prostu wysuszone przy użyciu powietrza. 

Wsród propozycji smakowych znajdziecie drób, wołowinę, jelenia, koninę czy jagnięcinę. Dostępne w opakowaniach, zamykanych strunowo, w dwóch wielkościach 100 i 250 gram. 



Prosty skład- najwyższa jakość- małe chrupiące kąski, czy możemy znaleźć lepsze treningówki? Meatlove musicie mi wybaczyć to ale to już przesada robić tak dobrze rzeczy ;) 

Moje psy dałyby się za nie pokroić a ja mogłabym tę recenzję podsumować jednym słowem- SZTOS! Pomyślałam sobie jednak, że może te moje psy są po prostu takie żarte, więc przeprowadziłam test na najbardziej wybrednym psie, którego znam! Gdy właścicielka zadzwoniła do mnie z tekstem - " To kur** jest jakaś magia" uznałam, że to jest najlepsza rekomendacja :D :D Wybaczcie przekleństwo, ale to sama prawda- żałuje, że nie mam filmiku ale wystarczy mi info, że najbardziej wybredny i rozpieszczony pies, jakiego znam w końcu coś zjadł i aktualnie jest na karmach Meatlove :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz