facebookinstagram youtube

17 listopada 2022

Suszu dla uszu - testy w ramach TOP for DOG


 Liofilizowane i suszone owoce i warzywa, od Suszu to jedno z moich odkryć tej edycji plebiscytu TOP for DOG! Dlaczego? Przeczytajcie! 



Owoce i warzywa, nie tylko dla psa 



Marka Suszu jest producentem przysmaków nie tylko dla psów, bo swoją działalność zaczęła od gryzoni. Ich owoce i warzywa są jakości human grade - przetestowane na mnie (sorry pieskowie ale truskawka jest obłędna) :)
Przysmaki nie zawierają cukru, barwników ani konserwantów. Część z nich jest liofilizowana, proces ten nie pozbawia ich witamin, błonnika ani wartości odżywczych. 
Wsród produktów Suszu znajdziecie także suszone przysmaki, proces ten odbywa się innowacyjną metodą Puffing, która oprócz tego, że pozwala zachować wartości odżywcze to także usuwa wszelkie zanieczyszczenia tj.- wirusy, bakterie czy grzyby, 

Do testów otrzymaliśmy: 
- liofilizowaną żurawinę, truskawkę, banana, brokuła, dynię, 
- suszone jabłko i chipsy warzywne 

Wszystkie produkty umieszone są w wygodnych opakowaniach z zamknięciem strunowym. 



Fantastyczne urozmaicenie diety 



Owoce i warzywa podaje moim psom stale, więc Suszu spadło mi z nieba! Nie dość, że mają spory wybór, to także wygodne opakowania zachowujące świeżość produktów, a co najważniejsze dzięki nim moje psy będą mogły także np poza sezonem zajadać truskawki! 

Pomyślicie, że takie opakowanie to niewiele ale nic bardziej mylnego! Te przysmaki dzięki procesowi liofilizacji są bardzo lekkie i nawet przy stadzie psów wystarczają na kilka razy! 

Są super smakowite- uwielbiają je moje psy i uwielbiam ja! Próbowałam wszystkich i naprawdę jestem zachwycona! 

W najbliższym czasie jesienno/zimowym gdy dostęp do owoców i warzyw jest słaby to jeden z moich must have, który i Wam bardzo polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz