facebookinstagram youtube

30 listopada 2022

Sklep HOPDOG - testy w ramach TOP for DOG

 


Zanim sklep HOPDOG ujawnił światu swoją nową odsłonę, miałam okazję zamówić u nich szelki dla Zondy. Dzięki temu, że pojawili się w plebiscycie TOP for DOG, nadarzyła się okazja do sprawdzenia czy zmiany wyszły im na dobre ? :) 


HOPDOG


Jeśli chodzi o sklepy internetowe, to jednym z kryteriów na które zwracam uwagę jest przejrzystość strony sklepu i łatwość w dokonywaniu zakupów, i od tego chciałabym zacząć w tej recenzji. 
Nowa strona https://hopdog.pl/ jest naprawdę miła dla oka - na samej górze znajduje się podział kategorii asortymentu. Wśród nich znajdziecie szelki, pasy biodrowe, obroże, smycze... itd 




Poniżej możecie znaleźć BESTSELLERY, które są fajnie wyeksponowane a po najechaniu myszką na zdjęcie, wyświetli Wam się produkt zaprezentowany na modelu ;) 
Na stronie znajduje się także blog, polecam Wam zajrzeć! 


Nasze zamówienie




O szelkach Non-stop dogwear słyszałam dużo dobrego, i to one były pierwszym produktem, który zamówiłam z HOPDOG, jeszcze w starszej wersji strony. Gdy przy okazji uczestnictwa w plebiscycie TOP for DOG okazało się, że jestem jedną z dwóch osób, które przetestują nowy sklep, bardzo się ucieszyłam, bo nie dość, że lubię zakupy online, to jeszcze przepadłam na punkcie produktów Non- stop dogwear. Szelki, które kupiłam dla Zondy, okazały się strzałem w dziesiątkę! Postanowiłam, że muszę zaopatrzyć w nie resztę dziewczyn, chociaż moje oczy zaświeciły się też do pewnej kurtki i obroży... Zresztą zachęcam Was do odwiedzenia sklepu https://hopdog.pl/, jestem pewna, że nie da się wyjść stamtąd ot, tak ;) 

Jako, że byliśmy jednymi z testerów sklepu w zupełnie nowej odsłonie, nie odbyło się bez małej pomyłki, ale najważniejsze, że błąd został ekspresowo naprawiony a wnioski wyciągnięte! 
Zamówienie, jak zresztą i poprzednim razem, trafiło do mnie ekspresowo, bo już kolejnego dnia. 
Oprócz zamówionych szelek, w kartonowym opakowaniu, znalazłam też miły dodatek- przysmaki dla psów, o przeuroczej nazwie Hopaski ;) 




Ja jestem zachwycona moimi zakupami! Jakość produktów i ich różnorodność "kupiły mnie" od samego początku. Wiem, już, że to pierwsze, ale nie ostatnie produkty z tego sklepu, które będą miały okazję użytkować moje psy. Z obsługą HOPDOG możecie nawiązać kontakt na instagramie, jeśli potrzebujecie pomocy w doborze rozmiaru albo produktu, to śmiało piszcie! Darmowa dostawa jest od 299 zł, a wysyłka tak jak wspomniałam już wcześniej- ekspresowa, więc będziecie mogli szybko cieszyć się zamówionymi produktami. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz