facebookinstagram youtube

7 listopada 2022

Przysmaki Leonies- testy TOP for DOG

 

Smaczki testujemy zawsze chętnie do schodzą u nas ilościami hurtowymi... Ja bardzo lubię nagradzać moje psy nawet podczas zwykłych spacerów czymś wow. Moje psy na spacerach często robią jakieś sztuczki albo pozują do zdjęć - wtedy ja z radością daję im coś pysznego :) 



Leonies od Icepaw

Jeśli nie kojarzycie Leonies to na pewno znacie Icepaw, które to jest producentem tych przysmaków. Zostały one jednak nazwane od imienia mistrzyni psich zaprzęgów- Leonie Tetzner, która podobno wykorzystuje je w życiu i treningu ze swoimi psami. 

Przysmaki zapakowane są w wygodne (z zapięciem strunowym) opakowanie, które jest biodegradowalne. 

Dostępne są w 3 smakach: 

  • z łososiem i krylem 
  • z dorszem i krylem 
  • ze śledziem i krylem 


Jak zauważyliście wszystkie je łączy jeden dodatek- kryl, który jest cennym składnikiem psiej diety. Jest bogaty w aminokwasy, witaminy i minerały a także w kwasy Omega-3 - EPA i DHA. 

Szczegółowy skład znajdziecie TU.



Przysmaki mają kształt litery "L", w mojej opinii są odrobinę za duże dla średnich psów, dlatego ja zawsze dzielę je na mniejsze części. 
Mają dosyć intensywny, ale nie męczący zapach (wiecie, że jestem typem wrażliwca zapachowego). Nawet Zonda, która nie jest entuzjastką ryb, zjadała je ochoczo.

Jeśli chodzi o mnie, nie do końca przekonuje mnie skład. Wolałabym więcej mięsa niż wypełniacze typu ryż, ale to tylko smaczki, więc można przymknąć na to oko. 

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz