facebookinstagram youtube

1 sierpnia 2015

Psie zakupy + plany


Nie trzeba mieć powodu by zrobić kolejne psie zakupy bo przecież daaaawno już nic nie kupowałam ale, ale..... Enzatko obchodził swoje drugie urodziny, więc jednak i powód się znalazł :)

Kilka miesięcy temu na treningu flyball zauważyłam, że Enzkowe szelki nie leżą dobrze a wręcz są za małe. Od razu zaczęłam rozglądać się za nowymi, ze słynnym i powiedziałabym moim ULUBIONYM sklepem na literkę P.... jak zwykle nie mogłam się skontaktować. Moje wiadomości pozostały bez odzewu, przez jakieś 1,5 miesiąca ale nadarzyła się okazja :) Znajoma wymieniała u swoich psów szelki na nowe, niestety rzadko udaję mi się zostać łowcą okazji, ale tym razem zdążyłam przed tabunem innych i tym sposobem mamy:

  • Nowe ale używane :) szelki Hurtta
  • Smycz z amortyzatorem, również od Hurtty


O Ke-hu marzyłam od dawna... Na zdjęcia Balu z Heart Chakra patrzyłam z zazdrością i mimo jak dla mnie dość wysokiej ceny zdecydowałam się!
W ekspresowym tempie dotarła do nas przesyłka z :
  • Ke-hu Earth S
  • JW hol-ee roller medium
Ke- hu z planetką, bo z chuckit! większość piłek mamy a o planetce słyszałam tyle dobrych opinii, że nie mogło być inaczej :) Rozmiar- z tym miałam największy problem bo S wydaje mi się za mała dla Enzo ale okazało się, że w tym wypadku jest idealnie i piłka pasuje dla oby psów. Kikersik zadowolony bo spokojnie daje rade utrzymać piłkę, Eznkowi też przypadła do gustu bo nie lubi zbyt dużych piłek.
Ażurkę znamy, lubimy, na agilitki się przydaje więc kolejna nie zaszkodzi :)

Kolejna rzecz to torba, którą jakiś czas temu otrzymaliśmy od babci Basi :)
Nie jesteśmy jakoś super pro frisbee, ale kilka dysków w swojej kolekcji posiadamy.
Torby na frizbiacze nie mieliśmy a ta wystarcza nam zupełnie. Nie dość, że ładna to i pojemna, bo jest w stanie pomieścić 10 dysków. Zobaczcie sami :)








 PLANY:

  • Mamy już sierpień, niebawem udajemy się na zasłużony urlop :) Wprawdzie w tym roku raczej nici z kąpieli w morzu i plażowania, bo wśród naszych znajomych zaczął się gorący okres zawierania związków małżeńskich. 
  • Od sierpnia do października, planujemy wziąć udział w kilku seminariach, mam nadzieję, że dużo się nauczymy i spotkamy kilku "internetowych znajomych".
  • Niedługo pojawią się także zmiany na blogu, dzięki właścicielce Ginki i Tosi, która wykona kawał dobrej roboty, będzie tu pięknie. 
  • Kolejne testy trwają, recenzje powoli się piszą także zaglądajcie niebawem. 


17 komentarzy:

  1. O ja, ale urocza ta torba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie zamawialiście planetkę T4D ? ile czekaliście ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zamówiłam w czwartek wieczorem a bodajże w środę już u nas była paczka.

      Usuń
  3. Nie rozumiem jak można prowadzić sklep internetowy i przez 1,5 miesiąca nie odpowiadać na wiadomość od klienta :( Nawet nie wiedziałam, że są specjalne torby na frisbee, Wasza jest śliczna, bardzo mi się podoba. Lubię ręcznie robione przedmioty.

    Pozdrawiamy z Herą i Tajgą ;)
    www.dogside.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem dlaczego tak długo zwlekam z zakupem ażurki, chyba w końcu muszę się zdecydować :P.
    Ke-hu są cudowne...ale kurcze, ta cena :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ke-hu takie zachwalane... Fajna ta torba na frisbee

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupić ażurówkę. Tyle psiarzy ją ma i poleca, że my również musimy ją przetestować ;) Boję się jednak, że Noris błyskawicznie ją zniszczy ...
    Ta torba na dyski jest urocza <3
    Życzę powodzenia w realizowaniu planów :)

    z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku ale cudowna torba!!!
    Zrobiła Ci ją Twoja babcia?! Jeśli tak to przekaż że jest MISTRZYNIĄ! Jest na prawdę śliczna i zazdroszczę utalentowanej babuni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta torba wygląda świetnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała, cudowna torba na frisbee!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarne szelki Hurtty bardzo mi się podobają:) O dziwo, od jakiegoś tygodnia ze sklepem na P się świetnie dogaduję, aż zdziwiona jestem :)) Torba również rozkoszna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, no i dobrze, że kupiliście mniejszą, miałam Wam pisać, bo duża jest nieco za duża :)

      Usuń
  11. Czekam na nowy wygląd bloga! Na pewno będzie niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jacie, ta torba! Genialna jest :D
    Wyczekuje z niecierpliwością zmian, jestem bardzo ciekawa jak tu teraz będzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Psie zakupki.. bo jak tu ich nie kochać? Uwielbiam przeglądać psowe obróżki, zabaweczki, tylko pożera mnie wtedy smutek, że nie mogę sobie na wszystko pozwolić.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!
    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń