facebookinstagram youtube

20 lipca 2015

Obroża od Modnej Kozy - test.



My nadal testujemy w ramach plebiscytu TOP for DOG :) 

W związku z tym, że nie znalazłam jeszcze idealnej obroży postanowiłam zgłosić Enzo jako testera obroży od Modnej Kozy

Kilka dni po tym, otrzymaliśmy takie cudo: 




Enzatko prezentuję się w niej tak:



Kilka faktów o samej obroży:

- Jest bardzo ładna, wiem, że nie jest to najważniejsze ale bardzo miło, że cieszy oko :)
- Jest półzaciskowa
- Podszyta neoprenem
- Solidnie wykonana


Oczywiście testowanie to nie tylko chodzenie w obroży po domu, na spacerki i treningi. Żeby sprawdzić jak sobie radzi, wystrojony Enzatko, udał się w niej nad jezioro i postanowiłam, że tam zrobimy najważniejszy jej test.

Były kąpiele:






Był piach i tarzanie się w nim, niestety zdjęcie mi gdzieś uciekło ale jest za to filmik. 

                             




Pies wyglądał tak, chyba nie muszę pisać, że przez te dni obroża "dostała w kość". 





Podsumowując: 

Obroża jest zbyt masywna dla mojego drobnego bordercia.  Na zdjęciu pies jest mokry ale normalnie też to widać.



Żadnych innych uwag nie mam. 
  • Obroża jest śliczna!!!! 
  • Bardzo wygodnie przypina się do niej smycz, jest trwała. 
  • Nie przechodzi brzydkim zapachem( np. wody z jeziora)
  • Po tarzaniu w piachu, narażona na słońce nie posiada żadnych śladów użytkowania, nadal wygląda jak nowa :)
  • Pies zakłada ją chętnie więc chyba jest też wygodna

Jeśli chcecie zamówić podobną zapraszam na fb Modnej Kozy.

14 komentarzy:

  1. Obroża wygląda ślicznie na czarno-białym tle Enzka :) Też jeszcze nie znalazłam idealnej obroży, ale ostatnio szyję sama, więc chyba już nie będę szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Enzo ładnie się w niej prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na prawde sliczna obroża, pasuje do Enza i fajnie sie prezentuje. Modna koza ma na prawde fajne akcesoria. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również szukamy odpowiedniej obroży dla naszego psiaka, który uwielbia pływać i szaleć w piasku..a nie jest to łatwe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale obroża jest śliczna, pasuje do Enza :)

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Zapraszamy do nas: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mu ładnie w tej obroży :) Fajnie, że wytrzymała takie ekstremalne warunki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Obroża jest świetna, bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja widziałam od nich taką z imieniem psa, z tego co wiem są nawet niedrogie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem, że nie powinno się oceniać po wyglądzie, ale obroże jest przepiękna! :D Pewnie wygląda tak masywnie przez neopren, ale to nie zmienia faktu, że wzór ma genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie się prezentuje na psie, ale najważniejsze, że jest wygodna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na ubiegłą gwiazdkę wyhaczyłam u nich okazję i kupiłam obróżkę, nie zawiodłam się tak jak ty! Cudo <33
    lusiek.blox

    OdpowiedzUsuń
  12. Nasza obroża po wodowaniu i późniejszej panierce wyglądała... nieciekawie :P Byłam prawie zdecydowana na hurttę, dopóki nie przeczytałam tej relacji :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Innowacyjna obroże dla psa to nie tylko wyraz stylu, ale także bezpieczeństwo. Solidne zapięcia, wygodne noszenie, i różnorodność wzorów sprawiają, że każdy pies może błyszczeć unikalnością.

    OdpowiedzUsuń