facebookinstagram youtube

14 listopada 2022

Wiejska Zagroda - testy w ramach TOP for DOG

 


Nie wiem jak to się stało ale moje psy do tej pory nie miały okazji jeść suchej karmy od Wiejskiej Zagrody. Mieliśmy mokrą która dobrze się sprawdzała, więc gdy w plebiscycie TOP for DOG pojawiły się suche karmy, postanowiliśmy wziąć je na tapet... 


RYBY, RYBY, RYBY.... 



Mimo, dużej różnorodności karm które powstają pod szyldem Wiejskiej, ja wybrałam dla części mojego stada rybne smaki. Pierwszy z nich: 

  • Białoryby to mix rybny. W jego skład wchodzą białoryby, śledź i łosoś. 
  • Tuńczyk ze śledziem, który dodatkowo ma w składzie również białoryby. 

Pełne składy znajdziecie TU



To co mnie zdziwiło to na początku testów to wielkość chrupek. Smak tuńczyk ze śledziem występuje tylko w opcji małych chrupek, białoryby opisane są na stronie producenta jako duże chrupki, ale jak widzicie na powyższym zdjęciu nie są to jakieś wielkie różnice. 
Jeśli chodzi o chrupki, to nie są tłuste w dotyku, nie brudzą więc saszetki/ kieszeni, a pachną dosyć aromatycznie. 
Opakowania, jak już zauważyliście nie posiadają zamknięć strunowych, ale wiem, że Wiejska Zagroda nad tym pracuje, i już niebawem zostanie to ulepszone. 

Karma przyjęła się u moich psów bez zarzutów, więc zachęcam i Was do sprawdzenia jej. Wśród wielu smaków na pewno znajdziecie taki który przypadnie do gustu Waszemu psu :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz