facebookinstagram youtube

14 listopada 2022

Karma Oasy One Protein- testy TOP for DOG

 


Znacie mnie już i wiecie, że lubię wiedzieć co tam w trawie piszczy na psim rynku :D O karmach Oasy słyszałam wielokrotnie, ale dopiero dzięki ich udziałowi w plebiscycie TOP for DOG miałam okazję poznać te karmy lepiej. Jak się sprawdziły? 


Oasy One Protein 





To mokra karma pełnowartościowa, zawierająca jedno źródło białka. Ich skład prezentuje się całkiem imponująco bo zawiera aż 94% mięsa, 4 % warzyw a pozostałe 2% to oleje roślinne. Nie zawiera ani glutenu ani zbóż. 

Dostępna jest w opakowaniach 200 gram oraz 400 gram, a do wyboru macie 5 smaków: jagnięcina, łosoś, królik, dzik i wieprzowina. 


TESTY 


Karma ma konsystencję musu/ pasztetu. Po otwarciu puszki prezentuje się jak na powyższym zdjęciu, ale muszę przyznać, że w pierwszych dniach jej podawania byłam lekko zirytowana tą konsystencją, bo bywało, że obalałam się sosem który znajduje się w środku. Nie jest to żaden minus, ale w moim przypadku, po prostu wymagało to przyzwyczajenia, że tak gładko to idzie ;) Pamiętacie, że nie raz przy testach innych karm zdarzało mi się narzekać, że ciężko wyjąć karmę w puszki, tak w przypadku Oasy po pierwszej łyżce mogłabym napisać, że idzie jak po maśle. Ma to oczywiście też swoje plusy, bo ani kęs nie zostaje w puszce. 

Druga kwestia którą chciałabym poruszyć to zmiana karmy, byłam zaskoczona, że cała szóstka moich psów tak świetnie na nią zareagowała - mówiąc wprost- pięknie wchodziło i równie pięknie wychodziło. Ani jednego boli brzucha, ani jednego grymasu, że ktoś nie chce zjeść, a wiecie, że szczeniaczek potrafi odmówić nawet mokrej karmy. 

Targa dzięki uprzejmości Oasy dostała kilka puszek dedykowanych szczeniaczkom i pięknie je zjadała. Miała także okazję popróbować łososia w wersji dla dorosłych i też bardzo jej smakował. 


Będziecie się śmiać, bo ja naprawdę chciałabym się do czegoś przyczepić, ale nie ma do czego! Super reakcja moich psów a szczególnie ich żołądków sprawiła, że Oasy dołącza do nas na stałe. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz