facebookinstagram youtube

3 listopada 2022

Carnilove Meat Jerky- testy w ramach TOP for DOG




Miley nie trzeba zachęcać do jedzenia- to prawda, ale są produkty na które ten mini pies reaguje wyjątkowo... dziś właśnie o jednym z nich! 


Meat Jerky 


Zacznę może od tego, że to przysmaki które znam i stosuję od dawna. Moje psy je uwielbiają, dzięki temu, że są tak atrakcyjne - przepracowałam z ich pomocą np. odwołanie z Targą, a uwierzcie mi na słowo, nie było łatwo. 



Nie przedłużając za bardzo wybieram Jerky ponieważ: 

  • mają dobry skład 
  • rozsądną cenę, co w obecnych czasach ma duże znaczenie. 
  • dużą różnorodność smaków (naprawdę jest tego dużo! każdy znajdzie coś dla siebie) 
  • fajną formę batoników, które można podzielić na wiele małych części - przetestowane na rodzinie wielopsiej ;) 
  • intensywny zapach za którym psy szaleją, kieszenie już niekoniecznie, ale nie jest to jakaś wielka wada 
  • mają wygodne opakowanie zamykane strunowo, dzięki czemu jeśli nie zużyjecie ich na raz (przy 6 psach to się praktycznie nie zdarza) to zachowują swoją świeżość
  • za smak moje psy dają 10/10 




Meat Jerky to super nagroda dla psa, którą moje psy polecają!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz