facebookinstagram youtube

14 października 2020

Testy pasa trekkingowego Trek Go od TIP TOP



Na wstępie zacznę od tego, że biegacz ze mnie marny, lubię za to wędrować. Mając trzy psy bardzo wygodnym rozwiązaniem jest podpięcie ich pod pas, wtedy z wolnymi rękami i czystą głową, bo nie muszę nikogo pilnować, mogę sobie iść i iść....

Do aktualnej edycji TOP for DOG sklep TIP-TOP zgłosił pas trekkingowy Trek Go, który z przyjemnością przetestowałam :) 

Pas trekkingowy Trek Go


To pas polecany na dalekie wędrówki, do biegania czy dogtrekkingów. 

Pierwsza rzecz na którą od razu zwróciłam uwagę to ilość kieszonek i zakamarków. Jak już nie raz pisałam, na spacer zabieram ze są milion różnych rzeczy. Absolutnym minimum jest telefon, smaczki, zabawka, chusteczki, pomadka... i jeszcze kilka rzeczy :D Jak widzicie wychodzi tego całkiem sporo, stąd moja radość, że pas ma gdzie to pomieścić. 

Co dokładnie znajdziecie w pasie?  

- kieszeń na bidon, z bidonem w komplecie. Przyznaje, że nosiłam go, ale nigdy nie skorzystałam. Może dlatego, że zwykle w plecaku taszczę butelkę wody dla siebie i psów. Chętnych do picia zwykle cała kolejka, więc ilość która zmieści się w bidonie, dla nas byłaby niewystarczająca. 

- dwie kieszonki, w których zmieszczą się spokojnie klucze, telefon i smakołyki. 

- wyjście na kupo-worki lub słuchawki. Na początku nie byłam do końca pewna do czego służy, ale jak podaje producent, można je stosować zamiennie :) 

Testy 




Do testów tak jak Wam pisałam otrzymałam pas, ale dodatkowym zaskoczeniem, przy otwieraniu przesyłki był bonus w postaci smyczy Truelove Adventure. Nie będę się Wam tu rozpisywać o smyczy, (wrzucałam Wam relację na stories ) ale tak mi się spodobała, że dokupiłam sobie drugą :) 

  • Na powyższym zdjęciu możecie zobaczyć, że ten komplet (pas + smycz) prezentuje się bardzo ładnie. 
  • Pas wykonany jest bardzo solidnie, tego lata zniósł bardzo wiele... Na jednym ze spacerów złapał nas deszcz, mokry pas zostawiłam na kilka dni w aucie, zniósł to z godnością! 
  • Klamra w pasie jest wytrzymała. Ja wędruje z podpiętymi 3 psami, w tym jednym mocno ciągnącym, mimo to nic się nie wydarzyło i pas nie przesuwał się. 
  • Pas wykonany jest z miękkiego i oddychającego materiału, dzięki czemu nawet przy wysokich temperaturach wygodnie się go użytkuje. 
  • Tak jak wspomniałam korzystałam z dwóch smyczy Truelove Adventure, do których podpinałam psy, ale do pasa śmiało można użyć każdą inną smycz. Kika która nie ciągnie, chodziła na zwykłej smyczy :) 
  • Pas posiada odblaskowe elementy, które zapewniają bezpieczeństwo po zmroku. 
Czy ma jakieś wady? Może jakiś profesjonalista by je znalazł. Na moje potrzeby, czyli długi wędrówki z psami, jest super! Nie obciera, nie przesuwa się, wytrzymuje naprawdę sporo, więc jeśli szukacie fajnego pasa, to polecam ten :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz