facebookinstagram youtube

20 października 2020

SPIN interaktywna miska - testy w ramach TOP for DOG

 


Spin interaktywna miska brzmi dość tajemniczo, prawda? 

Osobiście trochę mam hopla na punkcie, wymyślania różnych form podawania posiłków moim psom, dlatego gdy w plebiscycie TOP for DOG, pojawiły się miski od Ofiufiu od razu chciałam ich wypróbować. Moje psy mają już kilka różnych misek, mają kongi, bakłażany i inne kule smakule, wszystko w sumie zostało już rozpracowane, a, że jedzenie jest sensem ich życia (z pozdrowieniami dla Kiki :) )to, wciąż staram się im czymś urozmaicać posiłki. 



SPIN interaktywna miska- co to takiego? 




Spin najprościej pisząc to miska spowalniająca jedzenie, ale taka trochę niezwykła, bo z elementami gry :) 

Do wyboru macie dwa rodzaje misek: 
  • Model Palette, to ten niebieski, z poziomem trudności określanym jako "średni". 
  • Model Flower, określany jako "łatwy". 

Kilka danych o miskach: 
  • Obie miski mają ruchome części, w modelu Flower porusza się kwiatek, w Palette cała ta niebieska cześć. 
  • Co ważne, ruchome fragmenty można regulować, tj. wysokość i szybkość obrotów. Ale to nie wszystko, bo dodatkowo ruchomą część można odwrócić do góry nogami!
  • Miski wykonane są z bezpiecznych i nietoksycznych materiałów, przeznaczonych do kontaktów z żywnością. 
  • Można je myć w zmywarce. 
  • Pojemność do 2 L. 
  • Spód miski posiada antypoślizgowe zabezpieczenie, dzięki czemu psy nie wędrują z miską po całym domu. 
  • Wymiary: średnica 25 cm, wysokość 9,2 cm. 


Jak miski SPIN wypadły w testach? 





Oba warianty miski czyli Flower i Palette, nakręcały psy do działania. Nie było sytuacji, gdy pies podchodził do miski, zauważał, że należy pomyśleć co zrobić by wydobyć jedzenie i poddawał się. 
Pisze o tym, ponieważ dostałam od Was sporo pytań czy to, że np w wersji Palette zamroziłam karmę, zbyt mocno nie utrudniło psu życia? 
W naszym przypadku absolutnie nie :) 
Jeśli jesteśmy już przy tym co podawałam w miskach, to powiem Wam, że generalnie wszystko. Do zdjęć wybrałam suchą karmę i trochę pasty orzechowej, ale tylko dlatego, że te fotki z mokrą karmą po prostu się nie prezentowały ładnie :P 
Przez czas testów, serwowałam w nich psom: suchą i mokrą karmę, owoce, pastę orzechową, a nawet surowe jajka. 
Moje psy, tak jak już wiecie, kochają jeść, więc wyjadają wszystko do końca ale gdyby Wasze zostawiały jakieś resztki to nie martwcie się, bo miski można myć w zmywarce. Robiłam to już kilkukrotnie, bez żadnych problemów miski domywają się i nie tracą przy tym kolorów. 

Dzięki regulowanym ruchomym częściom można stale zaskakiwać psa. Ruchome części można też odwracać, więc wariantów podawania karmy jest aż kilka! 
U mnie raz w tygodniu psy mają wolny dzień, w którym nie ćwiczą nic i właśnie w ten dzień z pomocą przychodzi mi SPIN. Dostają kolację w misce, dzięki czemu muszą pogłówkować jak ją zdobyć, powęszyć i wylizać karmę, co jest w taki dzień dla nich super atrakcją. 

FLOWER czy PALETTE? 


Ja wybieram Flower! Producent podaje, że jest to łatwiejsza opcja, ale nie do końca się z tym nie zgodzę. Spróbujcie nałożyć na kwiatek pastę lub mokrą karmę i zamrozić! Gwarantuje Wam, że Wasz pies tak szybko tego nie rozpracuje, a jeszcze gdy odwrócicie go do góry nogami to macie psa z głowy na dużo dłużej! 





*Ważne, produkt może być nieodpowiedni dla psów z krótkim pyszczkiem. Jeśli macie wątpliwości, czy Wasz pies sobie poradzi, najlepiej skontaktujcie się bezpośrednio z Ofiufiu. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz