facebookinstagram youtube

3 października 2018

Meatlove - seria FUEL / testy dla TOP for DOG



Nie wiem czy pamiętacie ale w ubiegłym roku zachwycałam się kiełbasami treningowymi od Meatlove Polska (dla przypomnienia recenzja - TU) i to właśnie na nich oddałam swój głos w ubiegłorocznej edycji :)
Teraz w ofercie firmy pojawiła się nowość - kiełbasy FUEL, wiec zaciekawiona produktem postanowiłam nas zgłosić.






W skład serii FUEL wchodzą:

#MoreBrain – m.in. wzmacnia koncentrację, poprawia wydajność mózgu, poprawia nastrój
#MorePower – m.in. dodaje energii
#TickDefence – m.in. wspomaga ochronę przed kleszczami
#LongLife – m.in. dodaje witalności i chroni stawy
#HappyRelax – wspomagające luz, wyciszenie, szczęście, relaks. 





http://meat.love/pl/



Jak widzicie składy, jak to z Meatlove bywa, całkiem zacne :)


Bardzo ale to bardzo podoba mi się pomysł na nową serię, oczywiście jest ryzyko, że nowe "dodatki" mogą nie zasmakować psom albo je uczulić ale moje psy do mocno wybrednych ani alergików nie należą. 


Testy odbyły się podczas naszego wakacyjnego wyjazdu, w pięknej scenerii jeziora Garda. Enzo chociaż być może nie widać tego po zdjęciach, z radością pozował z kiełbaskami. Nagroda była na tyle pyszna, że warto było się przemęczyć ;)
Także za smak seria Fuel dostaje już plusa!



Mimo, że producent zaleca przygotować smakołyki przed podaniem (szczelne opakowanie + konieczność krojenia) jak to na wakacjach często bywa w ferworze szczęścia, zapominałam o krojeniu....
Pochwale się jednak, że doszłam w tym do takiej wprawy, że nie było konieczności przygotowywania. Opakowanie da się otworzyć kluczem, kamieniem, patykiem a nawet muszelką :D


Jeśli chodzi o krojenie to psy nie widziały nawet takiej potrzeby, najlepiej jest przecież zrobić dużego gryza :)


Kolejnym dużym plusem kiełbasek jest to, że po otwarciu nie zmieniają konsystencji i to w temperaturze 30 stopni! Obawiałam się, że gdy taką kiełbaskę włożę do nerki, po prostu rozpłynie się, wyleje się z niej coś albo zwyczajnie zepsuje się, jednak nic takiego nie miało miejsca. Przy wysokiej temperaturze dbałam jednak o to aby otwarta już kiełbaska była zjedzona danego dnia, nie muszę chyba tłumaczyć dlaczego.


Podsumowując, seria FUEL oczywiście przypadła memu trio do gustu. Każdy ze smaków zjadany był chętnie, chociaż mój nos ma zastrzeżenia do #tickdefence, zdecydowanie się nie polubiliśmy. Zapach mięsa wielbłąda z domieszką oregano i tymianku, wprawiał mnie w lekkie mdłości i nawet Marek któremu mało co w życiu przeszkadza, zwrócił na niego uwagę. Mimo to w dalszym ciągu należymy do fanklubu Meatlove :)

2 komentarze:

  1. Mieliśmy okazje wypróbować meatlove na targach zoologicznych :) Mojemu belgutowi smakowało, skład też niczego sobie.

    Pozdrawiamy Klaudia oraz Izaya

    https://szalonybelg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba w końcu kupię coś od Meatlove! Jeszcze nigdy nie próbowałam, ale wyglądają nieźle :)

    OdpowiedzUsuń