facebookinstagram youtube

4 października 2016

Kika nie Koza, ale też Modna :) czyli parę słów o zestawie od Modnej Kozy.

W zeszłorocznej edycji TOP for DOG testerem obroży od Modnej Kozy był Enzo, gdyby ktoś chciał sobie przypomnieć to zapraszam http://enzo-bc.blogspot.com/2015/07/obroza-od-modnej-kozy-test.html.

W tym roku postanowiłam do testu zgłosić Kikę i sprawdzić czy po roku od naszych poprzednich testów i po otrzymaniu nagrody The Best of Top for Dog 2015 przez Modną Kozę, nadal będę tak zachwycona wyrobami firmy.

Z wielu wzorów... nawet nie wiecie jak długo przeglądałam te zdjęcia :D, wybrałam sobie 3 i znów zastanawiałam się i zastanawiałam, nad tym jednym.
Ostatecznie wybór padł na Muffinki, które miały dodać słodkości wąsatej dziewczynie.
Po około 3 tygodniach od zamówienia, otrzymałam taki oto zestaw:


Prawda, że jest uroczy? :)


Wszystkie obroże, które mam dla Kiki są na zatrzask.
Jak szaleć to na całego, więc postanowiłam, że w tym wypadku przetestujemy jak sprawdzi się u niej półzacisk.


Obroża którą wybraliśmy ma 2 cm szerokości, wykonana jest bardzo starannie i sądzę, że prezentuje się na mojej suczce bardzo ładnie.
Oto i leśna Ki, w swojej różowej obroży :)



Cały komplet podszyty jest wygodnym neoprenem. Po kilku tygodniach użytkowania nie zauważyłam bo wychodziły z niego żadne nitki, wygląda bardzo dobrze. Z racji jasnych kolorów trochę się brudzi ale po praniu znów wygląda jak nowy.
Jeśli chodzi o samą smycz to karabińczyk jest idealnej wielkości dla małego psa.  Dzięki  neoprenowemu podszyciu rączkę smyczy, trzyma się bardzo wygodnie. Całość prezentuje się naprawdę dobrze ale... jest jedna rzecz która trochę mnie razi.
Mowa o nierównym zakończeniu taśmy. Zdaję sobie sprawę, że dla wielu nie miałoby to znaczenia, jednak ja lubię gdy wszystko jest idealnie równo.



Podsumowując Modna Koza nadal pozostaje dla mnie produktem zasługującym na TOP :)
Gdybyście zechcieli oddać swój głos to zapraszam http://www.topfordog.pl/glosowanie

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam Modna kozę, wszystko jest genialne i ten neopren, co do wygody nie mam zamiaru się sprzeczać

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna rezenzja! Kika ślicznie wygląda w obroży. Też mam kilka obroży z Modnej Kozy i są super <3

    daisysportingyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna rezenzja! Kika ślicznie wygląda w obroży. Też mam kilka obroży z Modnej Kozy i są super <3

    daisysportingyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super recenzja! Od bardzo dawna czaję się na obrożę z tej firmy. Ta tasiemka w babeczki jest ekstra :D

    Pozdrawiam justbobik.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta firma ma teraz u mnie numer 1, trzeba coś zamówić i w końcu sprawdzić :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 tygodnie to dosyć długo jak na dzisiejsze standardy.. Ale dla takich słodkości da się długo wytrzymać ;D
    Pozdrawiamy, Wiktoria&Fado | Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw piękny i dodaje uroku psiulce :) Ja również wolę jak jest wszystko idealnie dokończone i zrobione :p jak widzę coś zrobione niechlujnie,aż mnie to "razi" ,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń