facebookinstagram youtube

3 września 2015

Pies w formie


Dziś fotorelacja z seminarium "Pies w formie" prowadzonego przez Paulę Gumińską, które odbyło się w MADzone. 
Nasza wiedza na temat planu treningu, najczęstszych urazów w określonym sporcie, rozgrzewki czy choćby tego jak pomóc w regeneracji po dłuższym wysiłku, jak się okazuję była znikoma. 
Choć mam z tego spotkania masę notatek nie będę się tu rozpisywać bo każdemu z Was polecam udział w tym seminarium :) Na pewno nie pożałujecie! 






moje ulubione <3







15 komentarzy:

  1. Jejku, uwielbiam seminaria z Paulą! :D Organizowałam motywacje, bylam na agilitkach, teraz trzeba pomyśleć o psie sportowym! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) nasze to było pierwsze semi z Paulą ale na pewno nie ostatnie.

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia! :)
    Szkoda, że te wszystkie seminaria są tak daleko ode mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) też nie mieliśmy blisko ale warto było.

      Usuń
  3. "Pies w formie" to chyba jedno z tych seminariów, na które każdy zainteresowany sportami kynologicznym powinien iść w pierwszej kolejności. Jednak bardzo dużą wagę przywiązane się u nas do treningu technicznego, często zapominając o reszcie, która przecież - co warto sobie uświadomić - też jest bardzo, bardzo ważna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) dlatego nie zamieszczałam opisu tego semi bo tak jak Ty uważam, że KAŻDY psiarz powinien wziąć w nim udział.

      Usuń
  4. Byłyśmy z Lu już dwa razy, a będzie jeszcze trzeci i czwarty, uwielbiamy Paulę! Swoją drogą zestawienie Patrycja i Paula musi być genialne :D Super, że wam się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobało nam się nawet baaardzo :) to było nasze pierwsze semi z Paulą i tak jak pisałam wcześniej, na pewno nie ostatnie bo jestem pod ogromnym wrażeniem wiedzy Pauli.

      Usuń
  5. ,,Pies w formie'' bardzo by się nam przydał, a w szczególności mi, bo ciężko znaleźć coś do poczytania na ten temat, a takie seminarium to ogrom wiedzy :) Muszę rozejrzeć czy będzie organizowane coś w naszej okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To było rewelacyjne seminarium! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Okropnie żałuję, że było w takim terminie. Niestety dla osób pracujących zawodowo to zabójstwo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuj, żałuj.... :) my urlop specjalnie braliśmy

      Usuń
  8. Organizator jest bardzo szczęśliwy, że uczestnikom się podobało! :D

    OdpowiedzUsuń