facebookinstagram youtube

29 kwietnia 2014

Wystawa w Opolu

W sobotę 26.04 udaliśmy się na XXXIII Międzynarodową Wystawę Psów Rasowych (CACIB) w Opolu.

Wyczesany (jak nigdy :) ) Enzko debiutował w klasie młodzieży i mimo, że według mnie jest najpiękniejszy na świecie, niestety okazało się, że to raczej karzeł collie :D
Petr Rehanek ocenił mojego syna na ocenę bdb.
Uzasadnienie było takie: " 9 miesięczny pies, małej budowy, głowa odpowiednia, zgryz nożycowy, klatka piersiowa wąska, linia grzbietu wysklepiona, ogon niżej osadzony, kończyny w porządku, łapy skierowane do zewnątrz, luźniejsze łokcie i nadgarstki" i tym samym byliśmy ostatni.

Wiem ze wysklepiony grzbiet to moja wina bo nie przypilnowałam by Enz miał tylne łapy wyciągnięte.
Co do tej budowy to muszę się zgodzić- mój synko rzeczywiście jest drobniutki przy swoich konkurentach ale na jego obronę należy dodać, że był najmłodszy!

 Mimo porażki na wystawie było całkiem fajnie. Ciekawe doświadczenie, dużo dziwnych ludzi i dużo nerwów ale myślę, że jeszcze kilka razy spróbujemy.










1 komentarz:

  1. Moim zdaniem bordery o drobnej budowie są zdecydowanie ładniejsze, niż te duże i puchate. Generalnie uważam, że psy użytkowe w tej samej rasie są ładniejsze od linii show. I zgodnie z moim kanonem piękna na zdjęciach Enzo prezentuje się bardzo dobrze na tle konkurencji.

    OdpowiedzUsuń