facebookinstagram youtube

30 sierpnia 2016

Test adresówki od SafePet





Znów jako testerzy TOP for DOG mieliśmy możliwość przetestowania kolejnego produktu, tym razem są to adresówki od SafePet
Pewnie wielu z Was słyszało już albo nawet korzystało z "Dowodu osobistego Pupila". Jak podaje producent "to najbardziej szczegółowa i najciekawsza adresówka na świecie. (...) Ostatnia adresówka, jaką kupisz. Gwarantujemy." jak było u nas? 

Decydując się na test, wybrałam dla obu psów mały rozmiar (4,1cm x 2,4cm). 
Dowody dotarły do nas bardzo szybko, ich wielkość wydawała się odpowiednia dla obu psów, mimo, że dzieli ich spora różnica wzrostu. 

Adresówka SafePet ma na celu dostarczenie znalazcy wielu informacji na temat naszego pupila.
Na "dowodzie" lub za pośrednictwem strony może znaleźć metody kontaktu ale także i informacje medyczne. 
My akurat skorzystaliśmy z opcji przekazania tylko podstawowych informacji. 

Jakie dane znajdziemy na adresówce? 

Na pierwszej stronie znajdują się: 
- Imię
- Płeć 
- Telefon
- Podpis naszego pupila :)
- Jego datę urodzenia
- Numer dowodu 

Na drugiej stronie znajdziemy: 
- Rasę
- Informację dodatkowe, w tym między innymi chip. 


Tak prezentują się nasze adresówki: 




Ocenę zacznę od tego co uważam za zbędne. Zabawnym elementem ale w mojej ocenie niepotrzebnym jest podpis pupila. Nie wiem czemu ma służyć, oprócz wywoływania uśmiechu :)
To co uważam za największy minus to fakt, że na pierwszej stronie dowodu, mimo wpisania w trakcie zamawiania, nie pojawia się numer kierunkowy naszego kraju.
Obowiązkowym elementem każdej naszej wyprawy za granicę, jest adresówka i sądziłam, że ta też nam posłuży do tego. Niestety.... zaskakujące jest tylko, że już w informacjach dodatkowych, które znajdują się z tyłu, podałam numer drugiego opiekuna i tam jest on z numerem kierunkowym.
Ale to tyle jeśli chodzi o wady.

Dużą zaletą SafePet oprócz samej adresówki, jest ogólnopolska baza danych oraz możliwość bezpłatnego pobrania ogłoszenia o zaginięciu psa.
Wystarczy, że znalazca wpiszę na stronie "numer dowodu" a wyświetli mu się "Profil psa online" a w nim informację, które skrócą czas odszukania właściciela.
Kolejny plus SafePet otrzymuje, ode mnie za półroczną gwarancję. W razie uszkodzenia adresówki w tym czasie, jest ona wysyłana tylko po kosztach dostawy.

Dowód osobisty, jest trwały. Wytrzymał wycieczkę nad jezioro, buszowanie w krzakach, tarzanie w piachu i dzikie harce moich psów, bez jakiejkolwiek rysy. Sama próbowałam go złamać i stworzony jest z takiego materiału, że wcale nie jest to łatwe.
Bałam się, że Enzkowi przy długiej sierści, futro będzie wkręcało się w kółeczko, tak się nie dzieje bo otwór zabezpieczony jest dodatkowym nitem.
Cenę adresówki, jak za tyle możliwości które daje SafePet uważam, za bardzo korzystną i sądzę, że będą to dla Was dobrze wydane pieniądze :)



Gdyby Wasze psy zechciały mieć własne dowody osobiste polecam udać się na stronę https://safepet.eu/pl/adresowki, kontakt, (bardzo miły!) możliwy jest też przez fb.

EDIT: do 4.09 rabat 10 % na całe zamówienie - www.safepet.eu/psyidadoszkoly


15 komentarzy:

  1. Same pozytywne opinie o adresówkach z tej firmy :) Wygląd naprawdę jest świetny, bardzo szybko można znaleźć potrzebne nam informacje. Akurat jestem na etapie szukania czegoś dla swojej psicy. Zastanawiam się tylko czy mimo wszystko taka adresówka nie będzie za duża dla yorka i jak sprawdziłaby się ona przy szelkach.

    Pozdrawiam,
    www.piesradzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar mały czyli (4,1cm x 2,4cm) dobrze się sprawdza dla małych psów, Kika potwierdza :) Akurat nie dodałam w tej recenzji zdjęcia przy szelkach ale adresówka dała radę, mimo, że psy biegały luzem, nie zawadzała im i wróciła do domu w stanie nienaruszonym.

      Usuń
    2. od jutra jest rabat 10 % na całe zamówienie - www.safepet.eu/psyidadoszkoly

      Usuń
  2. Przydatne. Moj pies po kilku dniach zgubil adresowke taka zwykla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często kupowałam takie najzwyklejsze adresówki po parę zł ale po 2-3 spacerach psy wracały bez nich do domu. W tym wypadku, warto zainwestować raz i mieć spokój, dodatkowo od wielu osób słyszałam, że po nawet po upływie pół rocznej gwarancji, SafePet wysyła za darmo, nową :)

      Usuń
    2. Gdyby była Pani zainteresowana to od jutra jest rabat 10 % na całe zamówienie - www.safepet.eu/psyidadoszkoly

      Usuń
    3. ja tez miałam coś w tych okolicach cenowych. Ja myślałam raczej o czymś mniejszym :)

      Usuń
  3. Ciekawy pomysł z tymi adresówkami :D
    http://daffianddogteam.wixsite.com/daffi-and-dogteam

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. proponuję skorzystać z rabatu 10 % na całe zamówienie, obowiązuje od jutra - www.safepet.eu/psyidadoszkoly

      Usuń
  5. Już nieraz widziałam te adresówki, jednak jak dla mnie i tak są za duże. Osobiście preferuję coś mniej rzucającego się w oczy.
    Na ostatnim zdjęciu Enzo wygląda jakby miał przepustkę dla prasy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha :D wydało się... syn jest już dorosły i wysłałam go do pracy :D
      a tak serio to ciężko byłoby zmieścić tak dużo informacji na jeszcze mniejszej adresówce, nie miałoby to sensu bo byłoby nieczytelne.

      Usuń
  6. Kusi ta adresówka kusi i na pewno wzięłabym dwie sztuki na jednego psa bo nie chciałoby mi się co chwila przepinać, ale to moje lenistwo :D. Możliwe że w końcu w nią zainwestuje, bo warto a jakoś mi nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proponuję skorzystać z rabatu 10 % na całe zamówienie, obowiązuje od jutra - www.safepet.eu/psyidadoszkoly

      Usuń
  7. My posiadamy safe-pet i uważam że jest świetna :-) Mam ją od roku, przy każdym praniu szelek nie odpinam jej i mimo częstego kontaktu z chemią, błotem, wodą, krzakami i innymi niebezpieczeństwami jej uszkodzenia/zagubienia radzi sobie świetnie. Po prawie roku od jej zakupu są widoczne ślady użytkowania, ale absolutnie nie przeszkadzają one w odczytaniu informacji o Terrorze. No i niewygórowana cena... :-) Myślę, że to dobrze zainwestowane pieniądze i ze swojej strony polecam :-) Terror też daje okejkę :)
    Pozdrowienia!
    K&T
    jackterror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń