facebookinstagram youtube

6 grudnia 2015

Mamy w domu Championa :)



Jak już wiecie jakiś czas temu wymarzyłam sobie by spróbować wystaw. Miałam psa, który podobno się nadaje, wiec dlaczego nie pojeździć trochę ?
Nasz debiut w Opolu nie był zachęcający. Kompletna kompromitacja w przygotowaniu psa, w handlingu, na dodatek Enzko był najmłodszy w swojej klasie i wyglądaliśmy po prostu śmiesznie, zajęliśmy przedostatnie miejsce.
Tak tego zostawić nie mogłam...
Zaczęłam trochę czytać o groomingu, chodziłam na lekcje handlingu, obserwowałam innych na ringu ( teraz nie czuje, że rymuje :D ) ale przede wszystkim spotkałam kilka osób dzięki, którym udało mi się spełnić swoje małe marzenie.
Na wczorajszej wystawie w Świebodzicach ( 59 Wystawa Psów Rasowych) Enzo zajął lokatę: 1/6, ocena: doskonała, Najlepszy Dorosły Pies, BOS i tym samym został nowym Championem Polski.
Nie wiem, czy np. nie lepiej było spełnić swoje inne marzenie i za środki, które wydałam na wystawy zwiedzić kolejną z Wysp Kanaryjskich albo zmienić auto ale wczoraj byłam bardzo dumna z syna :)



7 komentarzy:

  1. No to nieźle, gratuluję. Ja czytałem na dogo, trochę o handlingu i wystraszyło mnie. Łapówki w JH, to przesada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Nie byłam na Gran Canaria ale ostatnio rozmawiałam z kimś, kto był w lecie i podobno tam jest mnóstwo bezpańskich, nieszczęśliwych psów i okropnych ludzi, którzy nie mają zwyczaju trzymać psów w domu i karmić ich. Jedzą tylko od turystów...

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze raz- gratulacje! :D Enzo jest piekny i w pełni zasługuje na to miejsce. Zwłaszcza, że u niego z charakterem jest całkiem ok :D

    OdpowiedzUsuń