facebookinstagram youtube

13 stycznia 2015

V Karnawałowa Wystawa Psów Rasowych, Gdańsk

11.01. 2015 udaliśmy się na kolejną wystawę.
Sędziował p. Jerzy Olszewski.

Uzasadnienie oceny:
" Efektowny, samczy, głowa o doskonałych proporcjach, wolałbym jednak mniejsze kieszenie fafli, odpowiednio długa szyja, bardzo dobra górna linia, ogon minimalnie zbyt nisko osadzony, prawidłowo noszony, typowych ruch"

Lokata: 1/3
Ocena: Doskonała
Tytuły: Zwycięzca Młodzieży, Najlepszy Junior iiii.... Zwycięzca Rasy !!!!  


Jestem taaaaaka dumna :)
Tym samym Enzo został Młodzieżowym Championem Polski :)


22 komentarze:

  1. Pięknie! Gratuluję takiego samczego chłopaka pod dachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo jak mnie cieszy ze rozetki zamówione u nas przez Anie trafiły do Was :D gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy :) nie wiedziałam, że tworzysz takie cuda, rozetki są piękne!!! planuje nawet oprawić je w ramkę bo tak mi się podobają :)

      Usuń
  3. Jest bardzo piękny! Moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, gratulujemy :)

    Ola i Habs

    OdpowiedzUsuń
  5. powtórzę się milionowy raz, Enzo jest przepiękny!
    Gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje! piękny pies się zrobił z Enzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że jest piękny ;)
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń