facebookinstagram youtube

10 listopada 2023

Legowisko Moni od amiplay - testy w ramach TOP for DOG

 




Muszę przyznać, że legowisko Moni od początku wpadło mi w oku, głównie dzięki swoim kolorom! 
Gdy zobaczyłam, że bierze udział w plebiscycie Top for Dog, ochoczo zgłosiłam nas do testów! A jak w nich wypadło? 



Odkąd tylko otrzymałam przesyłkę, byłam pod dużym wrażeniem... Legowisko dotarło do mnie złożone, przesyłka zawierała wyciągane wkłady (zresztą w przepięknym wzorze) oraz wymienne pokrowce, pozwalające zmienić wygląd legowiska, kiedy tylko dusza zapragnie :) 

Samodzielne złożenie legowiska jest łatwe. Pokrowce nie mają zamków, przez co łatwo się je zakłada i zdejmuje. Mają piękną kolorystykę - ja wybrałam kolor musztardowy i ciemną zieleń, do wyboru też są pokrowce w kolorach: beżu, granatu, grafitu. 

Materiał jest wytrzymały, po kilku praniach (a przy szczeniakach codzienne pranie to norma) kolory nie straciły intensywności. 



Legowisko posiada powłokę antypoślizgową na dnie, dzięki czemu nie ślizga się.

Psy korzystają z niego bardzo chętnie, a śpiące pieski na pięknym legowisku ucieszą każdego psiego opiekuna :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz