facebookinstagram youtube

6 września 2019

Suszone mięso wołowe od Maced- testy TOP for DOG



Markę Maced znam od wielu wielu lat, pamiętam czasy jak mieszkając jeszcze w Kłodzku jako nastolatka chodziłam do sklepu zoologicznego i kupowałam dla naszych psów różne przysmaki właśnie Maced. Dlatego gdy pojawili się w plebiscycie TOP for DOG, postanowiłam trochę wrócić  do przeszłości i znów nagradzać moje psy czymś pysznym tejże marki :)


Trochę historii



Skoro wspomniałam już, że działają na rynku od wielu lat to warto doprecyzować, że minęło już ponad 20-ścia lat od ich debiutu. W bardzo miłym liście dołączonym do przesyłki, Pan Filip podzielił się ze mną ich historią.
Maced to rodzinna firma, produkujące swoje wyroby w miejscowości Polanów w województwie zachodnio-pomorskim. Z racji tego, że ważna jest dla nich natura i ekologiczne podejście do środowiska stworzyli ostatnio linię produktów o nazwie 100% naturalne. Przysmaki z tej linii są suszone, pozbawione wszelkich dodatków, barwników, konserwantów i ulepszaczy smaków.
W skład linii 100% naturalne wchodzi 20 różnych produktów, jednym z nich jest mięso wołowe, które testowało moje trio.

Mięso wołowe 




W liście pokreślono, nowe opakowania smakołyków, które zostały zaprojektowane w ten sposób aby klienci mogli dokładnie obejrzeć produkty. Mnie osobiście najbardziej cieszy fakt, że pomyśleli o opakowaniach strunowych, dzięki czemu smakołyki zachowują świeżość a ich zapach nie unosi się po całym mieszkaniu. Dodatkowo opakowanie może być wykorzystane wielorazowo, gdy skończy się nam mięso można w nim umieścić inne smaki.
Z informacji jakie do mnie dotarły wiem, że Maced pracuje już nad wymianą plastikowych woreczków na biodegradowalne, za co mają u mnie kolejny plus!


Testy 


Do testów otrzymaliśmy kilka opakowań mniejszych po 60 gram i kilka większych- 150 gram.
Skład smakołyków jest oczywisty- 100% suszonego mięśnia przełyku wołowego.
Cóż mogę Wam napisać? Był szał! Trio ochoczo zajadało się mięsem, zjedzenie go nie zajmowało ich jakoś specjalnie długo ale po tym jak łapczywie je jedli stwierdzam, że na pewno było pyszne :)
Mięso pachnie dosyć intensywnie ale nie jest to mocno uciążliwe dla ludzkiego nosa, patrząc jednak po psich reakcjach zapach bardzo im się podoba.
Podsumowując, jeśli chcecie swoim psom podarować coś pysznego to mięso wołowe od Maced będzie dobrym wyborem!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz