facebookinstagram youtube

27 listopada 2018

Przesyłka od FERA.PL



Dawno, dawno temu dotarła do nas kolejna przesyłka od sklepu FERA.PL, który w międzyczasie zgarnął statuetkę TOP for DOG w kategorii najlepszy sklep internetowy!!! Fera.pl gratulacje dla Was!
Jako, że produkty zostały już przetestowane postanowiłam Wam o nich napisać parę słów.






Na szczególną uwagę zasługują te dwie zabawki od Barry King. Nie wiem jak ja Wy ale ja do tej pory wcale nie słyszałam o tej marce i powiem Wam, że właściciele psów ze stalowymi zębami powinni zapamiętać tę nazwę.
Zacznijmy od piłki rugby. Piłka wykonana jest z kauczuku, nadaje się do rzucania ale przede wszystkim dzięki swoim otworom jest świetnym zajęciem dla psa!
W płytkich i wąskich otworach można umieścić pastę orzechową albo pasztet i gwarantuje Wam, że dłuższą chwilę macie swojego psa z głowy. Dodatkowo jej porowata struktura masuje dziąsła i pomaga dbać o zęby.
Od sklepu otrzymaliśmy też smakołyki m. in. Comfy Appetit i filety z piersi kaczki, które dosyć mocno poukrywałam w piłce.
Na pierwszy test wybrałam Enzo, którego szczęki potrafią zniszczyć w parę minut niektóre zabawki.  Dzięki kaczce podszedł do piłkowej łamigłówki z wielkim entuzjazmem, a reszta stada spoglądała tylko z zazdrością :P
Po jakiś dwóch miesiącach prób mogę Wam napisać, że piłka nadal nie ma żadnych uszczerbków, to chyba najlepszy dowód na to jak bardzo jest wytrzymała!
Dodatkowo po każdym użyciu ląduje w zmywarce i to także nie sprawia by ulegała zniszczeniu, także ode mnie piątka z plusem.



Drugim produktem od Barry King który to nas trafił jest Maczuga na sznurku.
Zabawka do rzucania lub przeciągania, wprost idealna dla dużych psów.
Według mnie rozmiar L, który otrzymaliśmy, jest zdecydowanie za duży dla bordera. Dowodem na to jest fakt, że bardzo ciężko złapać i utrzymać im piłkę w pysku, dlatego zwykle łapią na sznurek.
Ale jeśli chodzi o ON-ka albo innego dużego psa myślę, że byłaby idealna.


Fera.pl postanowiła trochę ułatwić życie, podsyłając ogromną michę na wodę dla psów.
Teraz już nie słyszę co chwilę brzdęku pustej miski :P


P.S. Na koniec dodam Wam tylko, że Fera jest sklepem świętego Mikołaja. Na stronie https://fera.pl/prezenty możecie znaleźć wiele ciekawych pomysłów na prezent dla swojego psa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz