facebookinstagram youtube

15 lutego 2015

FLYBALL

Dziś wzięliśmy udział w otwartym treningu Flyball prowadzonym przez drużynę WOOF Flyball Team.
Psy spisałaby się całkiem dobrze. Kika choć trochę onieśmielona przebiegła ładnie bo przecież na końcu była piłłłłłłeczka :) a Enzatek jak zwykle, bez większych zarzutów.
Po pierwszym biegu otrzymaliśmy zaproszenie na uczestnictwo w kolejnych treningach, teraz zastanawiam się czy skorzystać.
Może ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z tym sportem i chciałby się ze mną podzielić opinią?










10 komentarzy:

  1. Heaven BC niedawno zaczęła trenować w Unleashed, myślę, że chętnie podzieli się wrażeniami: https://www.facebook.com/HeavenBC?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) Heaven napisała do nas na fb i pomogła rozwiać moje wątpliwości.

      Usuń
  2. ja myślę, że spróbuję, głównie ze względu na fakt, że nie jest to aż tak drogie jak agility ale może Girowi się też spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że w Polsce nadal mamy niewielu entuzjastów tego sportu - a szkoda, bo jest on na prawdę ciekawy i świetny dla psich wielbicieli piłek. Sama chciałam zacząć trenować flyball z moim psem, niestety w moim mieście nie ma takiego klubu.

    OdpowiedzUsuń
  4. My doświadczenia nie mamy, ale mama nadzieję, że kiedyś spróbujemy jak to smakuje. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny jest ten sport :) Życzę rozwinięcia skrzydeł w tej dziedzinie,może i ja kiedyś zdecyduje się na wzięcie udziału.
    Pozdrawiam i zapraszam http://szalonybelg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym spróbowała na Twoim miejscu, zawsze to nowe doświadczenie :). Chociaż jak oglądałam flyball na DogOlympics, miałam dość i stwierdziłam że nigdy przenigdy nie spróbuję tego z moim psem. Nie dla mnie takie podkręcanie :P.

    OdpowiedzUsuń