facebookinstagram youtube

4 października 2023

Gryzaki Petner - testy TOP for DOG

 



Gryzienie i żucie to jedne z podstawowych potrzeb psa, między innymi dlatego właśnie ochoczo zgłosiłam się do testów gryzaków marki Petner, które biorą udział w tegorocznej edycji plebiscytu TOP for DOG. 

Gryzaków jest na rynku całe mnóstwo, ale wybrać te które będą trwałe, bezpieczne i przede wszystkim odpowiednie do danego psa, jest niezwykle trudno. Sama przekonałam się już niejednokrotnie, że zamawiając np. właśnie skóry (tego samego zwierzęcia, lecz dwóch różnych marek) można spotkać się problemami żołądkowymi u psów... Jak było w przypadku tych od Petner? 



Skóry od Petner 







Do testów otrzymaliśmy całkiem różnorodną paczkę, a w niej: 
  • skórę jelenia 
  • skórę konia 
  • skórę jagnięcą 
  • skórę kozy 
  • skórę dzika 
  • skórę wołową 

Jeśli chodzi o opakowania to są foliowe i niestety ubolewam nad tym, że nie posiadają zamknięcia strunowego. Dosyć ciężko się je przechowuje po otwarciu, więc w tym wypadku poratowało mnie liczebne stado ;) 




Testy smaku, wypadły obiecująco- po pierwszych próbach podawania psom nowych gryzaków nie pojawiły się żadne problemy żołądkowe. Cała szóstka! a to się rzadko zdarza, zajadała się nimi. 




Gryzaki te, jak podaje producent, są w 100% naturalne. Wyprodukowane w Polsce, z całych kawałków mięsa, bez dodatków konserwantów, sztucznych barwników czy wzmacniaczy smaku. 

Czy zatem czegoś więcej nam do szczęścia potrzeba? 

W moje opinii tak - dłuższego czasu konsumpcji. Dla moich psów większość z nich była przekąską, na tak zwane dwa gryzy, najdłużej zajadały większe kawałki skóry jelenia i konia, ale było to maksymalnie kilka minut. Wydaje mi się zatem, że gryzaki te będą idealnym wyborem dla mniejszych psów. 
Na koniec chciałabym przyznać duży plus za smakowitość i różnorodność smakową, i podziękować marce Petner za wybranie mojej ekipy do testów :) 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz