facebookinstagram youtube

20 października 2022

Testy karm Perro w ramach plebiscytu TOP for DOG



Nie wiem kto bardziej uwielbia nowinki w psim światku- ja czy moje psy? W każdym razie z każdych nowych testów cieszymy się wspólnie. Tym razem na tapet wzieliśmy karmę Perro, którą testowaliśmy w ramach współpracy w TOP for DOG. 



Monobiałkowe karmy mokre 




Do testów otrzymaliśmy 4 smaki mokrej karmy: 

  • kaczka z marchewką 
  • wieprzowina z selerem 
  • indyk z cukinią
  • wołowina z korzeniem pietruszki 

Wszystkie są monobiałkowe, bez zbóż, przeznaczone dla wszystkich ras. Oprócz dużej zawartości mięsa znajdziecie w ich składzie zioła oraz dodatki superfoods. 



Poszczególne składy karm znajdziecie na https://perrokarma.pl/kategoria-produktu/karma-mokra/


Testy smaku 




Osobiście najmniej byłam przekonana do wieprzowiny, może dlatego, że nigdy nie kupuję jej dla moich psów. Psy jednak podeszły do niej równie entuzjastycznie, co do pozostałych smaków. Muszę przyznać, ze karma od początku przypadła im do gusty, zawsze była wylizywana do ostatniego "okruszka". Cała szóstka super na nią zareagowała, włącznie ze szczeniakiem dla, którego były to pierwsze testy w życiu. 

Jeśli chodzi o moje odczucia to - nie, nie próbowałam karmy :D ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczona marką Perro. Świetny design- zobaczcie na te etykiety!, super składy, karma która przypadła do gustu 6 moim psom, i miła obsługa, która chętnie pomoże i odpowie na każde pytanie. 

Jedyne na co mogę zwrócić uwagę to konsystencja karm, nie jest to żaden minus, ale musicie wiedzieć, że dosyć cieżko się je wyjmuje z puszki przez to, że mają bardzo zwartą strukturę. Bywa także, że otwierając karmę z kaczką można się oblać tłuszczykiem ;)

P.S.

Poza plebiscytem dokupiłam sobie też gryzaki z Perro i też mogę Wam je polecić! Fajna jakość w dobrej cenie! 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz