facebookinstagram youtube

17 października 2022

Raw Paleo Pate - recenzja dla TOP for DOG

 


Dziś przychodzę do Was z propozycją karmy, która super sprawdza się jako wypełnienie do mat i wszelkich zabawek, mowa o - Raw Paleo Pate. 



Mokra karma w tackach 




Tacki od Raw Paleo to jedna z nowości, którą chciałam przetestować, ponieważ występuje w formie pasztetu. Zapewne wszyscy wiemy ile czasu zajmuje przygotowanie zabawek dla psów z karmą, którą to trzeba mozolnie wydobyć z puszki.... to teraz wyobraźcie sobie, że ja mam do przygotowania 6 takich zabawek, a najczęściej jak już się za to zabieram, to śmieje się, że jest to masowa produkcja- czyli co najmniej 12 sztuk.
Dlatego w ramach optymalizacji mojego czasu ochoczo przystąpiłam do testów, traktując karmę tylko jako dodatek żywieniowy- nie była ona podstawą żywienia moich psów. 



Jeśli chodzi o konsytencję to tak jak już parokrotnie wspomniałam ma formę pasztetu. 
Dostępna jest w dwóch wersjach smakowych: 
  • wołowina 
  • indyk 

I wersjach: 
  • mini puppy (ma trochę inny skład) 
  • mini adult 

Oprócz tego karma jest: 
  • monobiałkowa 
  • bez zbóż 

Formuła karmy 



Rzeczywiście bez żadnego dłuższego owijania w bawełnę można powiedzieć, że to jest to, jeśli chodzi o konsystencję. Karmę wygodnie wyjmuje się z tacek, jest miękka i mogę, wręcz napisać, że puszysta dzięki czemu można małymi porcjami nakładać ją wygodnie do zabawek. 
Jest dobrze zmielona, może tylko w jednym opakowaniu znalazłam jakiś większy fragment mięsa. 


Czy to będzie dobra przekąska? 



Moim zdaniem tak, karma sprawdziła się u nas pod kątem smakowym i jako wypełnienie do zabawek. Ani u dorosłych ani u szczeniaka, po takiej przekąsce nie pojawiły się problemy żołądkowe. 
Karma ma fajną strukturę, wygodne opakowania. Jak już jesteśmy w temacie opakowań to muszę dodać, że tacka ma idealną wielkość pod kątem jednego psa, w opakowaniu jest bowiem 150 gram, dzięki czemu wygodnie wypełnisz dwie zabawki i nie masz problemu co zrobić z nadmiarem. 


Skład i szczegółowe informacje znajdziecie na TU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz