facebookinstagram youtube

17 października 2019

Szarpak bungee od Dingo- testy TOP for DOG



Też tak macie, że psie zabawki uwielbiają nie tylko Wasze psy ale i Wy? Nigdy nie jest ich za dużo i na ich widok zawsze świecą się oczy? 
Wszystko się zgadza :) 
Tym razem w ramach plebiscytu TOP for DOG testowaliśmy szarpak, a dokładniej, szarpak bungee z naturalnego futra owczego od Dingo. 



SZARPAK





Szarpaki, bo do testów otrzymaliśmy dwa (jeden bardziej gładki, drugi kosmaty) testowaliśmy w dość nietypowych warunkach bo podczas treningu w zupełnie nowym miejscu. 
Zonda gdy tylko je zobaczyły od razu chciała się bawić. Oba szarpaki pachną intensywnie, jeszcze przed rozpoczęciem zabawy, jednak zapach zwiększa swoją intensywność w kontakcie z psią śliną. Dla osób bardzo wrażliwych myślę, że może być uciążliwy, jednak my psiarze, podajemy swoim psom przecież "śmierdziuchy" w postaci gryzaków, więc nie powinno nas to przerażać. 

Szarpak ma długość całkowitą- 55 cm, dla mnie jest odrobinę za długi ale nie ma to wpływu na zabawę. 

Jeśli chodzi o amortyzator, jest w sam raz, ani nie za twardy ani nie za bardzo rozciągający się. Przy psie ważącym 15 kg i szarpiącym się dość mocno, nie trzeba obawiać się o swoją rękę :) 

Rączki szarpaka występują w trzech kolorach: 
- czarny 
- różowy
- zielony.
Niestety mimo, mojej prośby o kolor różowy, otrzymałam kolor czarny i zielone, które nie podobają mi się - więc wizualnie jestem na nie. Nie miało to jednak wpływu na ocenę moich psów :) 


FUTRO


Samo futro mimo, że sprawia wrażenie bardzo delikatnego, trzyma się doskonale. Uwierzcie mi Zonda nie szarpie się delikatnie a mimo to ani razu nie została z fragmentem futerka w pyszczku. 
Pomimo, że jego kolor jest dość jasny i testowany jesienią przy deszczowej pogodzie brudził się dość mocno to wystarczyło je porządnie wysuszyć a później wytrzepać. 
Producent informuje, że jeśli zabrudzenia będą się utrzymywały możemy futro delikatnie wyczesać a nawet wyprać, pod warunkiem, że będziemy je prać w ręcznie w letniej wodzie i używając delikatnych detergentów, ale co ważne może zmienić to zapach zabawki. 



Ważne! Pamiętajcie, że szarpak nie nadaje się do samodzielnej zabawy przez psa. Myślę, że gdyby taka Kika złapała go to w ciągu minuty byłby łysy :P



TESTY


 Zonda nie należy do piesków którym dodatkowa motywacja jest potrzebna, jednak fajna zabawka to nagroda za dobrze wykonane zadanie/trening. Szarpak od Dingo moim zdaniem podpasuje większości psów, dlatego jeśli szukacie czegoś w rozsądnej cenie co zachwyci Waszego psa to spokojnie możecie dodać go do koszyka :)



1 komentarz:

  1. Szarpak wygląda niczego sobie :D Przy szyciu naszego, zastanawiałam się nad futerkiem. Nie byłam tylko do końca pewna, co do wytrzymałości. Dlatego, wybrałam końcówkę mopa z Pepco. Świetna recenzja :* !!!

    OdpowiedzUsuń