facebookinstagram youtube

4 listopada 2020

Adresówki od Wystrój Zwierza

Adresówka to jedna z rzeczy, którą staram się aby mój pies miał zawsze gdy wychodzi z domu. Na szczęście do tej pory nie miała okazji się przydać, ale znam wiele przypadków gdy uratowała psu życie i szybki powrót do właściciela. 

W związku z dużą ilością psów, mam tych adresatek całkiem sporo, ale takich jeszcze nie miałam dlatego z wielką przyjemnością zgłosiłam się do testów w plebiscycie TOP for DOG, adresówek od Wystrój Zwierza


W mojej opinii adresówka musi być przede wszystkim trwała, miałam już niestety takie, które nie wracały z nami do domu po pierwszym spacerze. 

Nie może wydawać żadnych dźwięków! To jest warunek absolutnie konieczny. Do szewskiej pasji doprowadza mnie wszelkie stukanie, szuranie czy brzęczenie. 

To dwie podstawowe rzeczy, kolejna jest już mniej istotna, ale wiadomo, że zawsze miło popatrzeć na coś ładnego. Tu powiem Wam, że Pani Agata z Wystroju Zwierza mnie zupełnie zaskoczyła,  mają tyyyyle pięknych wzorów, że nie wiedziałam co wybrać. Dostępnych opcji jest naprawdę wiele, można wybrać zapięcie, ale oczywiście również materiał z którego jest adresówka, do wyboru między innymi: pleksi, laminat czy drewno. 

Właśnie przy tym drewnie chciałabym pozostać, bo po prostu się zakochałam! Jakie to jest ładne!!!
Obaw miałam niestety dużo czy moje psy są odpowiednimi kandydatami do testów tego typu produktu, bo jak je obserwujecie to wiecie, że to są raczej pieski szuwarowo-bagienne, które kochają kałuże, szybkie gonitwy po krzakach, dużo skaczą i szaleją. 




Do testów otrzymałam różne warianty i muszę przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem bo wszystkie, które moje psy już nosiły, nadal mam i na dodatek są całe!
Także ogromne brawo za jakość i trwałość wykonania. 
Jeśli chodzi o wygląd, to tak jak wspomniałam, zakochałam się w tych drewnianych. Trochę było mi ich szkoda, bo obawiałam się, że psy je zniszczą. Zaliczyły nawet kąpiel w kałuży, ale na szczęście bez żadnego uszczerbku. 

 

Dla mnie jest to bardzo dobry produkt, śmiało mogę napisać, że czołówka adresówek, które do tej pory miałam! 
Wystój Zwierza, bardzo dziękujemy za możliwość testów i gratulujemy produktów :) 
A Was zachęcam do oddania głosu na te adresówki w plebiscycie TOP for DOG. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz