facebookinstagram youtube

29 października 2020

Bransoletka od Susu by Pola - testy TOP for DOG



Wszystkie produkty które się tutaj do tej pory pojawiały były tylko i wyłącznie dla psów. Tym razem jednak w plebiscycie TOP for DOG pojawił się produkt dla opiekunów zwierzaków - personalizowania bransoletka od Susu by Pola
Czy to fajny produkt dla "psiarzy"? Zapraszam na recenzję :) 


Susu by Pola, tworzy ręcznie robioną biżuterię. Na https://www.susubypola.pl/ znajdziecie złote i srebrne bransoletki, naszyjniki, kolczyki a nawet pierścionki. Każdy produkt wykonany jest na indywidualne zamówienie, oczywiście możecie skorzystać także z opcji personalizacji. 

Ja wybrałam bransoletkę z różowym sznurkiem, i spersonalizowaną zawieszką border collie. Zdecydowałam się na srebrną zawieszkę, bo większość biżuterii, którą noszę na co dzień jest z białego złota, i chciałam aby pasowała mi do reszty. 
Moja zawieszka została stworzona na podstawie mojego logo i powiem, Wam, że od początku zachwyciła mnie. Dodatkowo Ola- właścicielka Susu by Pola, dołączyła mi zawieszkę w kształcie kosteczki z wygrawerowanymi imionami psów <3 
Od razu sprostuję też dlaczego zdecydowałam się na bransoletkę z border collie a nie z terrierem- bo terriera już MAM! ;) 




Bransoletka przeszła ze mną naprawdę wiele, nosiłam ją przez całe wakacje - wysokie temperatury, kąpiele w jeziorze, opalanie itp.  Oprócz naturalnych śladów użytkowania nic więcej się z nią nie dzieje. 
Co więcej, uważam, że to doskonały prezent dla każdego miłośnika psów. My, psiarze, często nie lubimy rozstawać się z naszymi pieskami, a dzięki Susu by Pola teraz możemy je mieć z sobą już praktycznie zawsze ❤


1 komentarz:

  1. Bardzo ładna bransoletka :) Lubię takie drobne, nie rzucające się w oczy gadżety :)
    Przy okazji: tatuaż też fajny! Chciałabym zrobić sobie psie łapki, kiedyś nawet na próbę zrobiłam z henny na jakiejś imprezie, żeby zobaczyć, ale.. boję sie bólu :D

    OdpowiedzUsuń